Buscar
22:28h. domingo, 17 de octubre de 2021

Fútbol/ El Real Club Deportivo prescinde de los servicios de su entrenador Fernando Vázquez

Esta mañana el consejo de administración del Real Club Deportivo ha hecho pública la decisión de prescindir de los servicios de su entrenador Fernando Vázquez tras una reunión celebrada en la sede del club.

fernando
Fernando Vázquez manteando por sus jugadores en la celebración del ascenso a primera división.

El Consejo de Administración del Deportivo ha decidido prescindir de los servicios de Fernando Vázquez como entrenador del primer equipo. Así se lo ha hecho saber el presidente del Club, Tino Fernández, al técnico de Castrofeito en la reunión celebrada esta mañana en la sede social de la plaza de Pontevedra.

La falta de confianza del Consejo de Administración hacia el entrenador ha provocado la toma de esta decisión en un momento en el que, sin haber comenzado todavía la pretemporada, es todavía posible reconducir la situación creada para generar, en la primera plantilla y en toda la estructura profesional del Club, el ambiente de confianza necesario para poder desarrollar el proyecto deportivo y empresarial que tiene que permitir al Deportivo ser un equipo competitivo, a todos los niveles, en Primera División.

Pese a la situación suscitada en los últimos días, el Real Club Deportivo de La Coruña quiere agradecer sinceramente a Fernando Vázquez la apuesta realizada en momentos complicados para el equipo y el trabajo realizado desde su llegada al Club.

Desde este momento los esfuerzos se centrarán en la búsqueda de un nuevo responsable técnico para el primer equipo con el fin de que pueda comenzar la pretemporada el próximo día 14 de julio.

 

Fernando Vázquez compareció ante los medios de comunicación minutos antes de su cese dolido y emocionado por la sorpresa de su despido.

En declaraciones a los medios según transcribe La Voz de Galicia dijo «Nunca critiquei ao Deportivo, nin á súa secretaría técnica. Non son ese tipo de adestrador. Sempre digo que os meus xogadores son os mellores e os defendo a morte. Nesas declaracións quería explicar como é un proceso nun clube con recursos limitados. Era unha especia de alabanza ou de apoio. Quizáis a miña linguaxe foi demasiado coloquial. Ninguén saiu de alí de Arzúa pensando que eu criticara ao Deportivo» en referencia a las declaraciones realizadas en el campus del jugador Pablo Insua.

«Se alguén se puido sentir ofendido cando dixen o da opción 2, 3, 4... Non quixen decir que son peores que a opción 1. Eu tamén fun a opción 2, 3, 4 dalgúns clubes e non me cabreo. Que cren eses futbolistas que se sinten aludidos, de que cren que vai esto? Sería ridículo que dixera 'Vamos fichar o que queremos'. Sempre me considerei disciplinado e unha persoa de clube. Levo ano e medio no Deportivo e creo que teño historia suficiente para ver o comportamento que tiven co Deportivo. Tirei da xente para arriba»

«Non vexo relación entre as palabras que dixen e un cese. Sospeito que pode haber outras cousas. Puideron preguntarme o sábado ou o domingo. Escoitaron as declaracións e as interpretacións que fixo a prensa. Eu nunca manifestei que estaba descontento coas fichaxes». «Ao meu arredor escoitaba cousas, pero o presidente me decía outras e eu creía no presidente, no que me decía. É un pouco sorprendente. É posible que non fora o seu adestrador, me gustaría que mo dixera un pouco antes. Se tivese algún tipo de dúbida tería un contrato firmado noutro lado»

«É como se roubas un chourizo e che caen 50 anos de cárcere. Só te poden traicionar aqueles que son os teus amigos. Cando mo dixo, sentín una sensación de que algo se me clavaba dentro. Traballei case gratis polo Dépor, no ano máis dificl da miña vida no Dépor. Estou súper agradecido a afección. Que me digan que fixen mal. O Dépor non morre aquí e Fernando Vázquez volverá con forza»